hcc!testbank forum
25 Juli 2014, 21:39:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Het forum is geupdate naar versie 1.1.13. Mochten er vreemde dingen gebeuren laat dat dan even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1
  Print  
Auteur Topic: SM buscontroller  (gelezen 19629 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
bomber14
Gast
« Gepost op: 02 April 2003, 22:48:38 »

Hallo,

Mijn vraag is of er iemand weet wat een SM buscontroller is. Bij mijn configuratiescherm, systeem , hardware , heb ik een ? staan bij een SM buscontroller en de opmerking dat er geen stuurprogr. zijn geinstalleerd. Ik weet alleen niet wat dit dus is zodat ik ook niets kan downloaden. Ik ben in het bezit van een pent IV met een abit BD7 II S478 moederbord.
Ko
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 03 April 2003, 10:44:31 »

Voor een correct antwoord mis ik een heleboel gegevens.

Het type moederbord is dit met of zonder RAID controller en welk versie nummer. Zonder deze gegevens kunnen we niet kijken bij abit er staan namelijk vier verschillende modellen met de zelfde aanduiding.

Je kunt ook zelf kijken op de website van ABIT, www.abit.nl of www.abit.com.tw. De laatste is de website van de fabriek zelf waarschijnlijk vindt je daar de meeste gegevens. Smiley

« Laatste verandering: 03 April 2003, 11:01:21 door Ko » Gelogd
Ko
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 03 April 2003, 11:00:18 »

Als je drivers voor deze controller nodig hebt behoren die op de driver CD te staan die meegeleverd is met het moederbord!

SMBus is the System Management Bus defined by Intel? Corporation in 1995. It is used in mobile and desktop personal computers for low-speed communication in the system.

Deze (bovenstaande) gegevens kun je vinden op de intel website! Grin

« Laatste verandering: 03 April 2003, 11:00:45 door Ko » Gelogd
Martin
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 14 April 2003, 18:56:56 »

Hallo,

Mijn vraag is of er iemand weet wat een SM buscontroller is. Bij mijn configuratiescherm, systeem , hardware , heb ik een ? staan bij een SM buscontroller en de opmerking dat er geen stuurprogr. zijn geinstalleerd. Ik weet alleen niet wat dit dus is zodat ik ook niets kan downloaden. Ik ben in het bezit van een pent IV met een abit BD7 II S478 moederbord.

Er vanuit gaande dat je werkt met windows XP moet je hetvolgende doen
* windows SP1 installeren
* intel inf update installeren (van je cd 0f de sites van intel of abit)
*verdere driovers installeren van je CD

Blijft het vraagteken staan, even het apparaat verwijderen, systeem opnieuw
en windows zal de SM buscontroller opnieuw installeren, als het goed is is het
vraagteken weg!

Grtz

Martin Bekelaar

HCC Testbank
unpf60214
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Augustus 2007, 11:44:33 »

Beste Martin,

Jij bent de eerste die me dit kan vertellen Cheesy